Herkesin Kötüleri Ölecek!

Dini inancımız, siyasi görüşümüz, yaşam şeklimiz, toplumsal konumumuz ne olursa olsun hepimizin kötülerimiz var! Önceki yazımızda, Üçüncü Dünya Savaşı büyürse neler olabileceğine kısaca değinmiştik. Şimdi biraz daha detaylandıralım. Öncelikle bilinen yöntemler devreye girecek: Havadan, karadan ve denizden yoğun bombardımanlar gerçekleşecek. Belgesel izler gibi utanılası karmaşayı izleyeceğiz! Yayınlar, olayların olduğu gibi değil, senaryonun yazıldığı gibi sunulacak. Bir süre sonra biz de bu duygusal katil yayınları gerçek sanacağız. Eğer Türkiye savaşa dahil olursa, Ankara ve İstanbul açık hedefler olacak! Gıda, su ve ilaç kısa sürede mühimmattan daha değerli hale gelecek. Ellerinde tuttukları stratejik bu üç sektörü kontrol eden yabancı markalar çok can alacak! Umarım gıda, su ve ilaç israf edilmez; hepsi milli servetimiz. Savaş alanlarındaki ölü sayıları hızla artacak, yüz milyonları bulacak. Kışın soğuk hava ve yağışlar, yazın sıcak ve susuzluk, gıda, su ve ilaç kıtlıkları ölümleri hızlandıracak. Yeraltı karargâhları en çok kullanılan alanlar olacak. Coğrafi yapı işimize yarayacak; engebeli ve da ğlık alanlardaki sığınaklar savaş boyunca kullanılacak. Dijital varlıklar buharlaşacak. Dünyanın üçte biri beş kuruşsuz kalacak, üçte biri ise varlıklarına ulaşabilecek. Kadınların onda biri, koca baskısı olmayan ve yönetimi kolay servetlere konacak. Erkekler de bu yokluklara dahil olduğunda, mutluluk onlara da uğramayacak. Kuzey, güneye; Batı, doğuya saldıracak. Tarafsız kalan savaşlar son noktayı koyduğunda, virane şehirler hurdalığa dönecek. İnsan haklarının olduğu her yer harabe olacak. Otoyol, baraj ve köprü parçaları birkaç yüzyıl sonra müzelerde sergilenecek. Büyük saldırılar, bilinen ve bilinmeyen birçok şeyi yeryüzüne yayacak. Kimyasal ve virüs üretim laboratuvarları savaş bitti denilse de çok can yakacak. 1. ve 2. Dünya Savaşları masum kalacak bu savaşa karşı. Batı, kaşıntılarının cezasını çekecek. Ne demişler, "Kuyu kazan, kuyuya düşer." Afrika, çektiklerinin ödülü olarak en az etkilenen bölge olacak. Asya, zıpkın gibi bitirecek bu savaşı ve malum "İlim Çin'de de olsa gidip alınız" hadisi şerifi vücut bulacak. Batıdan doğuya düzensiz göç, Çin televizyonlarında konu olacak. Kuzeyin yeni gediklileri, Sibirya ormanlarından Moskova'ya dönecekler. Çalıkuşu filmindeki müdür "Ahhh Avrupa" yerine "Ahhhh Çin, ahhhh" diyecek! CIA işsiz kalacak, Benjamin’in resmi tahtakalede hatıralık olarak satılacak. Tefeci tayfa Londra'dan Tokyo'ya kaçacak süratle. İsviçre'de tutulan kağıtlar, Bulgaristan'a yok pahasına satılacak. İsrail büyüdükçe küçülecek; komşuları yeni hamisi Hindistan olacak. Biz de aylarca Çin alfabesini tartışacağız. Latinceden zor; haliyle karar vermek kolay olmayacak! Batıda sağ kalanlarla birlikte İslam dünyada yükselecek. Bu savaş uzun sürecek; bir umut yayılmasın, temennim. Hikaye diye okuyun; Ömer Seyfettin’den. Tanıdığımız bütün kötüler bu savaşta ölecek, iyi tarafından bakarsak. Hoş ve tedbirli kalın!
Benzer Videolar